همه چیز از 1978 شروع شد: بازار ابزار یراق. جایی که 24 سال بعد، در 2002، نولان بنیانگذاری شد.
آنگاه دپارتمان های مارکتینگ، فروش، بازرگانی، منابع انسانی، سیستم_استراتژی و مالی؛ فعالانه و در ارتباط با هم، در خدمت ماموریت نولان، شکل گرفتند.
مشتری در مرکز هر آنچه نولان انجام میدهد قرار گرفت و وفاداری او سرمایه اجتماعی این برند شده است.
آنچه نولان را متمایز کرده، حرکت بر لبه تکنولوژی، کیفیت و دوام بی نظیر محصولات است.
چشم انداز نولان، پرچم داریِ نوآوری در صنعت ابزار یراق است و این شرکت با شناسایی نیازهای بازار و ارائه راهکارهای خلاقانه و سودمند از طریق خلق ارزش، در پی ارتقای کیفیت زندگیست.
همه چیز از 1978 شروع شد: بازار ابزار یراق. جایی که 24 سال بعد، در 2002، نولان بنیانگذاری شد.
آنگاه دپارتمان های مارکتینگ، فروش، بازرگانی، منابع انسانی، سیستم_استراتژی و مالی؛ فعالانه و در ارتباط با هم، در خدمت ماموریت نولان، شکل گرفتند.
مشتری در مرکز هر آنچه نولان انجام میدهد قرار گرفت و وفاداری او سرمایه اجتماعی این برند شده است.
آنچه نولان را متمایز کرده، حرکت بر لبه تکنولوژی، کیفیت و دوام بی نظیر محصولات است.
چشم انداز نولان، پرچم داریِ نوآوری در صنعت ابزار یراق است و این شرکت با شناسایی نیازهای بازار و ارائه راهکارهای خلاقانه و سودمند از طریق خلق ارزش، در پی ارتقای کیفیت زندگیست.